2017. augusztus 23., szerda 11:56
Köszöntjük Bence nevű kedves látogatóinkat!

Szolgáltatók

TRV Zrt


Hivatalos név: Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.
Székhely (Társaságunk központja): 5000 Szolnok, Kossuth Lajos út 5.
Postacím: 5000 Szolnok, Kossuth Lajos út 5.
 
Cégjegyzékszám: 16-10-001558
Adószám: 11265832-2-16
Bankszámlaszám (KHB): 10404508-45013087
 
Központi telefonszám: +36 (56) 422-502
Központi faxszám: +36 (56) 373-029
Központi elektronikus levélcím:
A honlap URL-je:
Telephely:
5000 Szolnok, Thököly út 83.
Fióktelep:
4027 Debrecen, Füredi u. 72-74.
Fióktelep:
4625 Záhony, Ady E. u. 2.

 

Pánd településen illetékes személy elérhetősé: Pánd - Deák István - 0670/902-6077


Működési területünkön levő ügyfélszolgálati irodáinkban munkatársaink az alábbi ügyekben fogadják partnereinket:

  • tulajdonosváltozás bejelentése,
  • végszámla készítése,
  • régi és az új tulajdonos adatainak egyeztetése,
  • fogyasztói adatokban beállt változások bejelentése,
  • fizetőcím és a névváltozás bejelentése,
  • szolgáltatási szerződések megkötése,
  • számlareklamációk,
  • szolgáltatás szüneteltetése,
  • csőtörés, vagy egyéb belső meghibásodás miatti számlakorrekció,
  • eseti víz-, és csatornadíj számla készítése,
  • mérőállások bejelentése,
  • átlagfogyasztások módosítása,
  • víz- és csatornadíjak befizetése,
  • egyéb számlák kiegyenlítése,
  • folyószámla, hátralékok egyeztetése, adósságkezelés,
  • igazolások kiadása,
  • fizetési mód megváltoztatása,
  • részletfizetési igények bejelentése, egyeztetése,
  • ivóvíz-, és szennyvíz-csatorna bekötések létesítése,
  • megállapodások (bekötések, közműfejlesztések, stb.) megkötése,
  • mellékmérők beszerelése,
  • vízmérők reklamációs vizsgálata,
  • vízmérő meghibásodások bejelentése,
  • rendkívüli, ellenőrző vízmérő leolvasás,
  • helyszíni kivizsgálások, egyeztetések.


Az ügyfélszolgálatonTelefonon intézhető ügyek, ügyleírások

  • Végszámla v. elszámoló számla készítés
    A bejelentett vízmérőállásig elkészítjük az elszámoló számlát és postázzuk az ügyfélnek.
  • Fizető cím módosítás
    A számlák fizetőjének címét a bejelentett új címre módosítjuk számlázási rendszerünkben és a következő számlákat már erre a címre küldjük.
  • Számlázással kapcsolatos egyeztetés
    A kiállított számla tartalmával, leolvasással, a számlázott mennyiséggel kapcsolatos egyeztetések.
  • Vízmérő állás bejelentés
    A felhasználó által bediktált vízmérő állást rögzítjük számlázási rendszerünkben és ezzel a mérőállással fogja megkapni számláját az ügyfél.
  • Átlagmennyiség módosítás
    A felhasználó kérheti átlagmennyiségének módosítását, ha felhasználási szokásai változtak, vagy a felhasználók létszámában történt változás. Ez esetben a következő számlacsomagban már az új átlagmennyiséget számlázzuk.
  • Folyószámla egyeztetés, hátralékról csekk küldés
    Ehhez szükség van a fizető azonosító illetve a fizető partner személyes adataira. Ezek közlése után van lehetőség a társaságunk által nyilvántartott folyószámla egyeztetésére. Szükség esetén csekket küldünk az elmaradásról.
  • Igazolás, számla másolat, szerződés másolat kérése
    Igazolást küldünk az ügyfél kérésére a megadott időintervallumra kiküldött számláról, mely tartalmazza az aktuális folyószámla egyenleget is. Amennyiben az eredeti számla megsérül, elvész, lehetősége van a felhasználónak a számláról másolatot kérni. Ugyanígy a szolgáltatási szerződést is megküldjük másolatban.
  • Fizetési mód változás
    Abban az esetben, ha az ügyfél megszüntette lakossági folyószámláját és csekken szeretné befizetni számláinak összegét, módosítjuk a fizetési módot számlázási rendszerünkben, és a következő számláit már csekkel együtt postázzuk. Ha nem teljesül valamelyik már kiküldött számla kiegyenlítése a pénzintézeten keresztül, arról az összegről is küldünk külön csekket a számlafizetőnek. Továbbá, ha ügyfelünk csekkes fizetési módról szeretne áttérni átutalásos fizetési módra, arra is lehetősége van.
  • Részletfizetési megállapodás 
    Amennyiben nehézséget okoz ügyfelünknek egy magasabb összeg kifizetése, lehetősége van részletfizetési könnyítést kérni. A részletfizetési megállapodást 2 példányban küldjük meg, melyből 1 példányt aláírva vissza kell juttatni társaságunk címére. A megállapodott részletek számának megfelelő csekket is mellékelünk a részletfizetési megállapodáshoz, melyen teljesítheti az ügyfél a részletek összegét.
  • Helyszíni vízmérő-ellenőrzés kérése
    Az ellenőrzést kérőt a megadott telefonszámon ellenőrünk visszahívja időpont egyeztetés miatt. Az ügyfélnek is megfelelő időpontban ellenőrünk felkeresi a felhasználási helyet és az ellenőrzés megállapításait jegyzőkönyvben rögzíti.
  • Időpontfoglalás
    A várakozási időt elkerülendő, ügyfeleinknek lehetőségük van időpontot foglalni a nyitvatartási időn belül bármelyik ügyfélszolgálati irodánkba.



Az ügyfélszolgálaton elektronikusan intézhető ügyek fajtái, elintézés módja, ügyleírások

Elektronikusan intézhető ügyek fajtái:



Munkatársaink a +36 40/180-124-es telefonszámon, valamint személyesen az alábbi ügyfélfogadási

időkben, a megszokott helyen állnak rendelkezésükre. 

A vízmérőállás bejelentését minden hónap 1-20. napja között tudjuk fogadni telefonon, vagy az Ügyfélszolgálat / Óraállás bejelentő menüpontban.

Központi ügyfélszolgálat:

Cím: 5000 Szolnok, Thököly út  83.

Tel.: +36 40/180-124

Fax.: -

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő:
8 - 15
Kedd:
8 - 15
Szerda:
8 - 20
Csütörtök:
8 - 15
Péntek:
8 - 14



< Vissza



Új videók községünkről a galériában!


Hírek

Meghívó 2017. augusztus 20. vasárnap 10 órára

TÁJÉKOZTATÁS - Igazgatási szünetről

Tájékoztató parlagfű mentesítéssel kapcsolatban

Hirdetmény - A nyári szünidei gyermekétkeztetésről


Elérhetőségek

Polgármesteri Hivatal:
2214 Pánd Fő út 84.
Tel: +36-29/430-240
Fax: +36-29/630-020

E-mail: hivatal@pand.hu 

A Monori Járási Hivatal elérhetőségei

A Monori Járási Hivatal szervezeti egységei, és az illetékes okmányiroda elérhetőségei.

Bejelentés-köteles üzletek listája

Letöltés

Térkép


Pánd nagyobb térképen való megjelenítése